Comerțul online câștigă în pandemie. Mulți români și-au schimbat comportamentul de consum, micii antreprenori au schimbat strategia

Mai întâi forțați de împrejurări, din cauza lockdown-ului, iar acum obișnuiți cu ideea și facilitățile pe care le-au descoperit, mulți români s-au orientat spre cumpărăturile online.
Potrivit celei mai recente analize făcute în piață, cele mai mari vânzări s-au înregistrat la îmbrăcăminte, acesorii, IT și electronice, casă și grădină, unde creșterile s-au apropiat de 200%.
În afară de marii retaileri care aveau o infrastructură online bine dezvoltată și micii antreprenori au schimbat strategia.
Mihai Dicu este unul dintre cei care, în perioada crizei s-au reinvetnat, a mizat pe online și a scos un produs nou în piață adaptat pandemiei. Covoare dezinfectante pentru birouri și locuințe, pe lângă produsele pe care le vindea deja.
Piața vânzărilor online a depășit 5,6 miliarde de euro în 2020, cu o creștere de peste 35 la sută față de 2019, arată datele oficiale.