Inteligența artificială și tehnologia folosite în educație. Cum arată și ce activități au copiii într-o grădiniță din Dubai
O grădiniţă din Dubai îşi întâmpină copiii cu un câine-robot. Este o abordare inovatoare în educația timpurie, care combină tehnologia avansată cu metodele tradiționale de învățare.
Copiii îşi încep ziua alături de un prieten jucăuş, dotat cu inteligență artificială. Împreună participă la tot felul de cursuri şi activităţi care stimulează dezvoltarea celor mici. Grădinița investește masiv în echipamente tehnologice de ultimă generație, cum ar fi table interactive sau suprafețe de joc cu nisip virtual.
Aceste eforturi vin însă cu nişte costuri uriaşe pentru părinţi, mai precis, o taxă anuală de 22.000 de dolari.
Ekaterina Al Bakri, director executiv grădiniţă: Inteligența artificială nu este baza pentru a învăța și a oferi noi cunoștințe, ci îmbunătățește creativitatea și modul de gândire a copilului, permițându-i să devină inovator și să-şi aplice cunoștințele la scară.
Renuka Nyayadhish, lector, Universitatea din Bolton: Pe măsură ce trecem de la cretă la tabletă, pentru a adapta tehnologia AI (în educație), dacă echipa formată din părinți, profesori și elevi lucrează împreună, adoptând AI în mod eficient, fără a pierde din vedere activităţile fizice, acest lucru va fi benefic.
Potrivit specialiştilor, calea către o educaţie de succes este asigurată de colaborarea între toţi cei implicaţi, părinți, profesori, elevi, în timp ce inteligenţa artificială funcţionează că un catalizator.