Pronunţarea sentinţei în dosarul lui Mario Iorgulescu, amânată cu o săptămână

11 octombrie 2023, 12:25

Dezbaterile în acest caz au fost finalizate pe 11 septembrie, iar magistraţii au anunţat atunci că vor da sentinţa peste o lună, însă miercuri au decis că mai au nevoie de încă o săptămână.

Mario Iorgulescu se află internat într-o clinică privată din Italia, părinţii săi reuşind să-l scoată din ţară cu un avion privat, imediat după accident. El nu a fost audiat de către procurori sau magistraţi, în timpul urmăririi penale sau desfăşurării procesului în instanţă.

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, după ce a consumat cocaină şi alcool.

Imediat după producerea accidentului, Iorgulescu a părăsit teritoriul ţării și a fost internat într-o clinică din Italia.

În august 2020, el a fost trimis în judecată pentru săvârşirea infracţiunilor de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe.

Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, s-a deplasat din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, unde se afla la o petrecere spre un club din Parcul Herăstrău, unde s-ar fi aflat iubita sa. Mario Iorgulescu a condus un autoturism cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şoseaua Chitilei şi strada Teodor Neagoe.

Potrivit anchetatorilor, Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.

Din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum, susţin procurorii.

 

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite