Profituri mari din zăpadă. Stratul consistent din Bucureşti a crescut vânzările în magazinele cu produse de sezon
Ninsorile din ultimele zile au golit rafturile magazinelor care vând material antiderapant, lopeţi, sănii, dar şi haine şi încălţăminte de sezon. Deşi aprovizionarea s-a făcut în continuu încă din weekend, comercianţii spun că, în momentul de faţă, cu greu mai găsesc aceste produse pe stocul producătorilor.
De vină este stratul consistent de zăpadă, care a acoperit Bucureştiul. Şi nu sunt singurele articole care s-au vândut mai ceva ca pâinea caldă.
Mădălina Chiţu, jurnalist TVR: Stocurile de îmbrăcăminte şi încălţăminte de iarnă s-au epuizat rapid. Unele magazine au rămas cu rafturile goale încă din weekend.
Deşi magazinele s-au aprovizionat în continuu, unele manechine sunt şi acum dezgolite.
Alexandra Gogioman, reprezentant magazin articole sportive: Încă din prima zi în care a nins, vânzările noastre au accelerat, în special pentru produsele de iarnă. Ghetuţele fiind cele mai căutate, împreună cu săniile şi echipamentele pentru schi.
Iar cererea rămâne în continuare crescută, mai ales că, săptămâna aceasta, elevii din 22 de județe din țară, printre care şi Bucureştiul, sunt în vacanţă.
Am venit să iau o pereche de mănuşi fetiţei, că nu mai avem şi acestea se udă. Şi am venit să cumpărăm echipament pentru zăpadă.
Am venit să ne cumprăm echipament necesar pentru a mergem la schi. Plecăm pe derdeluş, plecăm să ne distrăm. Profităm de zilele acestea de iarnă şi de puţinele zile de vacanţă rămase.
În magazinele de bricolaj lopețile au fost la mare căutare.
Am găsit ultima bucată de făraş. Nu ştiu ce e ăsta şi o să împrovizăm cu o coadă de mătură, ceva.
Iarna nu-i ca vara. Trebuie lopată serioasă. De obicei este cea de fier. Cea de fier e cea mai bună.
Tatiana Tălmăşanu, şef raion magazin bricolaj: Prognozele ne-au anunţat, ne-am pregătit, dar nu am sperat că va fi aşa mare zăpada şi că va fi şi de durată. Pe parcursul zilelor trecute, când vânzarea a fost una accelerată, am reaprovizionat continuu rafturile, urmând ca acelaşi lucru să facem şi în perioada următoare.
Stratul consistent de zăpadă aşternut în Bucureşti a adus profituri magazinelor care comercializează produse de sezon. În unele cazuri, vânzările s-au dublat faţă de o zi obişnuită.