Produse cosmetice personalizate cu ajutorul inteligenței artificiale, în Coreea de Sud
Roboții din Coreea de Sud dotați cu inteligență artificială ajută clienții să își aleagă produsele cosmetice potrivite tenului lor, analizându-le pielea și mai apoi creând produse personalizate. Sistemul fabrică machiajul pe loc, chiar în magazin. În ultimii ani, recomandările personalizate de înfrumusețare și influența din mediul online a artiștilor de make-up au dus la apariția unor segmente noi pe piața cosmeticelor.
Cu ajutorul noii tehnologii, clienții pot beneficia de produse cosmetice adaptate exact nevoilor lor. Inteligența artificială a sistemului recomandă cea mai bună variantă dintre peste 200 de nuanțe de fond de ten și aproape 400 de nuanțe de ruj.
Produsul este realizat pe loc de un robot.
Kwon You-Jin, clientă: Fiecare persoană are o nuanță unică a pielii, dar, de obicei, cumpără cea mai comună culoare disponibilă, fără o recomandare profesională. Deși mă interesează produsele cosmetice, îmi este dificil să le evaluez singură și să aleg corect doar uitându-mă la ele. Cu ajutorul inteligenței artificiale care le analizează pentru mine, obțin rezultate mult mai precise.
Până acum, produsele cosmetice erau alese în funcție de marcă, iar recomandările personalului din magazine erau extrem de importante.
Personalizarea înfrumusețării pe baza unor tehnologii avansate de analiză a pielii sunt din ce în ce mai populare, creând astfel o nouă tendință pe piața produselor cosmetice din întreaga lume.
Lee Young-Jin, doctor în inginerie medicală: Am creat o tehnologie care folosește tehnici avansate de analiză și învățare automată, pentru a evalua afecțiunile pielii, proces care era anterior realizat de experți.
În următorii 4 ani, utilizarea inteligenței artificiale în vânzarea cosmeticelor va dubla beneficiile.