Inovație în educație pentru comunicare de excepție

Interesul pentru cursurile de comunicare este mai mare
Interesul pentru cursurile de comunicare este mai mare
8 noiembrie 2023, 10:51

Collegio reprezintă un program de dezvoltare a competențelor de comunicare adaptat nevoilor contemporane, integrând cursuri intensive ce sunt proiectate să ofere participanților o experiență holistică. Echilibrul dintre teorie (30%) și practică (70%) asigură că fiecare individ nu doar înțelege conceptele, dar le și aplică eficient.

Toate la un loc: Cursuri de public speaking, dicție și negociere

Unul dintre cele mai semnificative beneficii ale cursurilor Collegio este abordarea sa comprehensivă asupra comunicării. Participanții vor avea ocazia să exploreze nouă discipline diferite, de la dicție și public speaking, la comunicare avansată în afaceri și leadership. Această curriculă bogată este gândită să echipeze cursanții cu toate uneltele necesare pentru succesul în mediul de afaceri și viața personală.

Inovația este prezentă în metodologia de predare, care încurajează ieșirea din zona de confort și stimulează gândirea critică și creativă. Astfel, Collegio își propune să schimbe paradigma educației prin punerea accentului pe “learning by doing” și asigurarea unui mediu unde greșelile sunt văzute ca oportunități de învățare.

Un program susținut de profesioniști de top

Cursurile Collegio sunt îndrumate de mentori remarcabili, din domenii diverse, ce aduc cu ei experiență națională și internațională. Mihai Crăciun, fondatorul Collegio, este înconjurat de personalități mass-media precum Carmen Ivanov, Ion Alexandru și de profesori din mediul academic, Cătălina Chinie și Sorin Anagnoste (ASE), Andreea Răceanu (SNSPA) și Bianca Savu (Unibuc).

Programul se va desfășura pe parcursul a 7 weekenduri între 3 februarie și 19 mai 2024, într-un format hibrid ce permite participarea atât online, cât și fizic.

Investiția în educație contează!

Mihai Crăciun subliniază necesitatea investiției în învățământul continuu și se poziționează prin Collegio ca un pionier în acest domeniu în România. De altfel, Collegio nu doar că urmărește să furnizeze cunoștințe și să dezvolte abilități, dar își propune să contribuie la o schimbare de mentalitate, promovând ideea că învățarea este un proces continuu, esențial pentru dezvoltarea personală și profesională.

Unde te poți înscrie?

Înscrierile pentru acest program se poate face pe website-ul oficial, www.collegio.ro,  și sunt deschise până pe 31 ianuarie 2024, oferind astfel șansa celor interesați să facă un pas semnificativ în direcția excelenței în comunicare.

Collegio vine să răspundă nevoii critice de comunicare de calitate în societatea modernă. Cu o abordare inovatoare și o echipă de mentori de excepție, este mai mult decât un simplu set de cursuri — este un salt către o mai bună înțelegere a artelor comunicării și o promisiune pentru o societate în care cuvintele clădesc punți, nu bariere. Cei care se alătură acestei inițiative vor ieși nu doar cu abilități îmbunătățite, dar și cu o nouă perspectivă asupra modului în care comunicăm în fiecare aspect al vieții noastre.

Interesul pentru cursurile de comunicare este mai mult decât o tendință trecătoare. Acest lucru este   demonstrat de prezența altor entități pe piață. Dictie.ro, de exemplu, oferă cursuri specializate de dicție și televiziune, atât pentru adulți cât și pentru copii, răspunzând nevoilor celor care doresc să-și perfecționeze vorbirea. Eurobestteam.ro, de asemenea, contribuie la acest peisaj educațional prin cursurile sale online acreditate, care acoperă domenii precum managementul, resursele umane și formarea profesională. Aceste firme, alături de multe altele, validează cererea în creștere pentru formarea abilităților de comunicare eficientă și dezvoltare personală.

Câteva cuvinte de la Mihai Cărciun, fondatorul Collegio.

De unde ți-a venit această idee?

Interacționez cu oameni din toate domeniile în absolut toate aspectele vieții mele profesionale, acest concept venind natural ca un răspuns la o nevoie esențială de comunicare în piață. Spre deosebire de alte programe de sine stătătoare, cursurile Collegio sunt interconectate și sunt gândite astfel încât noile cunoștințe să fie aplicate imediat în cadrul academiei: ceea ce învățăm la Dicție și Public Speaking aplicăm la Retorică și Dezbatere sau ceea ce studiem la Design Thinking aplicăm la Comunicare avansată în afaceri, și așa mai departe. Cele 3 luni reprezintă un proces de transformare a modului în care o persoană comunică în viața de zi cu zi: la job, acasă, cu familia sau cu prietenii. Chiar dacă 3 luni poate părea o perioadă îndelungată, experiența m-a făcut să înțeleg că nu poți să devii un comunicator mai bun după un training de 2 zile în corporație. N-ai cum să îți schimbi modul în care vorbești într-un timp atât de scurt.

Cât de importantă este comunicarea din punctul tău de vedere ca om de media și care pregătește oameni pentru a excela în arta comunicării? Doar cei care activează în domeniu au nevoie de astfel de cursuri?

Orice om de media are o prelungire pe rețelele sociale. Modul în care mesajul este transmis acum diferă de ceea ce se întâmpla acum 5-10 ani. Trăim o tranziție de la 2.0 la 4.0, totul se desfășoară mai rapid, oamenii nu mai au răbdare, în acest sens studiile arată că nivelul de atenție al unei persoane a scăzut de la 12 la 8 secunde. Dacă vrei să transmiți un mesaj pe o rețea socială pentru a avea cel mai mare impact trebuie să o faci video, dar primele 2 secunde sunt esențiale. Toate aceste schimbări n-ar trebui să sperie ci să fie privite ca oportunități. Oricât de multă tehnologie ar apărea, oamenii tot au nevoie de interacțiune, iar modul în care comunicăm trebuie să reflecte avantajele capacității noastre de adaptare la nou.

Trăim vremuri în care totul este în continuă mișcare și schimbare. În care Generația Z își schimbă jobul și de 2 ori pe an. Cum îi poate ajuta Collegio pe cei care își doresc să se reorienteze și să înceapă ceva nou?

Programul Collegio se adresează oricui dorește să-și perfecționeze abilitățile de comunicare: manageri, antreprenori și profesioniști din diverse domenii, care au nevoie să capete mai multă încredere în ei, să dobândească competențe care să-i ajute să aibă relații armonioase și de lungă durată în viața profesională și personală, online sau offline. Desigur că un bun comunicator are șanse mai mari să fie ”vânat” de companii care să-i ofere beneficii mai mari sau are un avantaj în fața unui contracandidat pe un post similar, dar care nu dispune de aceleași abilități oratorice.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite