TVR se află în lista primelor cinci branduri de media în care populația are încredere

Increderea populatiei
Increderea populatiei
23 iunie 2021, 11:09

Televiziunea Română s-a aflat în această perioadă pe locul șase în topul surselor de știri utilizate de români, la secțiunea Tv, Radio, presă scrisă și pe locul cinci în încrederea populației.

Astfel, potrivit studiului, radioul și Televiziunea publică se află în lista primelor cinci branduri de media în care populația are încredere, pe datele culese în România în perioada ianuarie-februarie 2021.

ProTV și Digi 24 conduc și topul încrederii în brandurile de media. Topul încrederii este completat de un al cincilea brand, radioul de știri Europa FM.

Redacțiile tuturor acestor branduri au încercat să mențină un ton moderat și o acoperire echilibrată a evoluțiilor COVID-19, chiar și în perioadele de breaking news – făcând un tip de jurnalism care nu este neapărat practicat de toate redacțiile naționale.

Nivelul de încredere în majoritatea brandurilor de media cuprinse în sondajul Digital News Report și în mass-media în general a crescut în România. Din eșantionul DNR, reprezentativ pentru publicul digital românesc din punctul de vedere al vârstei, al sexului și al regiunii de proveniență, indică o creștere cu 4 procente, la 42%, a încrederii în mass-media în general. Acest procent plasează România în centrul plutonului piețelor de media cuprinse în cercetare. La fel ca pe alte piețe de media, crește diferența dintre cei care spun că au încredere în știrile propuse de redacții și cei care au încredere în știrile găsite pe platformele de socializare – numai 29% din eșantionul românesc, se arată în comunicatul, FJSC.

Urmărește-ne pe Google News

Cele mai citite pe aceeași temă