Podurile din România, probleme grave la structurile de rezistenţă
Grinda căzută peste calea ferată a blocat ore în şir trenurile care circulau în zona Prejmer. Din fericire nicio garnitură nu era în acel moment sub pasaj.
Trenurile şi-au continuat drumul după ce grinda a fost înlăturată şi vagoanele au fost cuplate la locomotive Diesel.
Zona rămâne însă periculoasă, pentru că incidentul a scos la iveală alte probleme – grinzile de susţinere ale pasajului au o structură metalică de rezistenţă slabă şi este afectată de coroziune din cauza infiltraţiilor de apă prin golurile din beton.
Traficul rutier pe pod a fost complet oprit, iar autorităţile anunţă măsuri suplimentare de siguranţă.
DN 10 rămâne închis în zona pasajului, iar circulaţia rutieră între Braşov şi Buzău se poate face deocamdată pe rute ocolitoare.
Autorităţile spun că lucrările ar trebui finalizate până în luna decembrie.