Linie telefonică destinată informării clienților din turism. Detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate

Linie telefonică telefon
Linie telefonică telefon
21 aprilie 2020, 13:17

„La nivelul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri – Direcţia Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora şi implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situaţiei epidemiologice actuale. Numărul de telefon este: 0751.122.311. Pe această cale, vă adresăm rugămintea să apelaţi acest număr de telefon doar dacă vă aflaţi într-una dintre situaţiile mai sus menţionate”, se menţionează în anunţul făcut de Direcţia Generală Turism din Ministerul Economiei.

La începutul acestei luni, ministrul Economiei, Virgil Popescu, a făcut un apel la românii care au plătit avansuri la agenţiile de turism să nu meargă să ceară banii înapoi, „pentru că nu au de unde să-i dea şi riscă să introducă firmele în faliment”, arătând că lucrul cel mai prudent ar fi „să mai aştepte sau să ceară un voucher de la agenţie, o reprogramare”.

 

 

 

 

sursa/agepres.ro

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite