Companiile din SUA stabilesc preţuri minime de comercializare pentru produsele lor, ca să oprească discounturile. Aceste practici sunt interzise în multe țări din Europa

Reducere discount
Reducere discount
17 noiembrie 2022, 15:00

Rezultatul este că în SUA cumpărătorii beneficiază de mai puţine discounturi la achiziţiile de zi cu zi, într-un moment în care inflaţia este de aproape 8% şi retailerii încearcă să scape de stocuri în exces în valoare de sute de miliarde de dolari.

Timp de mai mulţi ani producătorii au stabilit un preţ minim de comercializare pe care retailerii îl puteau promova pentru articole costisitoare precum televizoarele. În acest fel, doreau să îi oprească pe cumpărătorii care căutau în magazin un articol doar pentru a-l cumpăra, mai ieftin, de la un alt retailer care îl promova la un preţ mai mic.

Acum, când cumpărătorii continuă să cumpere din ce în ce mai multe produse online, companiile au început să utilizeze aşa-numitul preţ minim promovat pentru o serie de produse mai ieftine, a declarat o sursă din apropierea acestui dosar.

Chiar dacă sunt legale în SUA, aceste politici sunt ilegale în multe ţări, inclusiv în majoritatea ţărilor din Europa. De asemenea, acordurile care dictează preţul de comercializare între producător şi retailer nu sunt legale în unele state americane, precum California şi Maryland.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite