Auzul e un dar, nu-l ignora! Campania TVR intră în a doua etapă
Marina are 12 ani şi suferă de hipoacuzie. Nu a fost testată la naştere, iar părinţii au început să îşi pună semne de întrebare abia după vârsta de un an.
Vizitele la spital păreau că nu se mai sfârşesc pentru Marina. Într-un final a primit şi diagnosticul: hipoacuzie profundă. Salvarea în astfel de cazuri este implantul cohlear. Listele de aşteptare sunt la noi lungi. Sunt uneori ani de aşteptare dureroasă.
În situaţia Marinei sunt alte câteva mii de copii în toată ţara. Ei se luptă şi acum pentru o viaţă normală, pentru că recupererea în aceste cazuri e un drum lung şi anevoios.
Televiziunea Română vrea să le aducă acestor micuţi lumea aşa cum este: cu imagini şi sunet. Pentru ei, am spus „AUZUL E UN DAR – NU-L IGNORA. Campania TVR vrea să aducă în toate maternităţile din România aparate de testare auditivă. Iar în eforturile noastre ni s-a alăturat şi Romfilatelia.
De astăzi, în toate oficiile poştale din ţară vor fi disponibile 15.000 de plicuri cu mesajele campaniei.
Până acum au fost strânşi aproape 22.000 de euro şi 18.000 de lei. În plus, unul dintre sponsorii campaniei a donat deja un aparat către spitalul de copii din Braşov. Până în luna iunie, când se va încheia campania, se pot face în continuare donaţii prin SMS la numărul scurt de telefon 8834.