Andrei Dumitrescu s-a impus în Trofeul Teliu
Federaţia Română de Automobilism Sportiv a omologat rezultatele înregistrate în etapa a doua a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă disputată la Teliu. Andrei Dumitrescu a câştigat întrecerea şi a trecut pe locul întâi în clasamentul general. El a fost urmat de Lucian Răduţ şi Paul Andronic în clasamentul Clasei Open, un podium pe care nu s-a regăsit niciun pilot din sezonul precedent.
Locul patru a fost adjudecat de pilotul Yacco Racing, Costi Stratnic, urmat de Mihai Leu la o distanţă de două secunde. Multiplul campion naţional de raliuri a acumulat 20 de puncte în clasamentul piloţilor, unde ocupă aceeaşi poziţie după cele două etape disputate, tot în urma lui Stratnic care are cu patru puncte mai mult.
Costi Stratnic a dominat primele recunoaşteri şi la final s-a impus la clasa GT. Mihai Leu luptă însă pe mai multe fronturi. În acest week-end va organiza Raliul Aradului, etapă în Campionatul Naţional de Raliuri, va organiza şi Campionatul Naţional de SuperRally, dar şi-a făcut timp să facă şi un schimb de experienţă cu Loredana Dinu. Mihai Leu a purtat-o în dreapta în Ferrari-ul său, iar Loredana Dinu l-a echipat pe Mihai Leu cu o spadă şi o mască, schimband câteva tuşe.
Paul Andronic a revenit în forţă dupa absenţa de la prima etapă şi împreună cu Lucian Răduţ, argint şi la Teliu şi în clasamentul general, şi cu Stratnic au dus o bătălie interesantă la Grupa H. Diferenţa dintre cele două Mitsubishi Lancer a fost de doar câteva sutimi de secundă în favoarea lui Răduţ.
La Grupa H1 Trofeul Teliu a oferit un podium integral de Honda Civic, Gabriel Stoian, Daniel Sandu şi Octavian Romas impunandu-se în faţa lui Claudiu Ionescu şi Radu Alexandru.
La Grupa H2 s-a impus Andrei Şerban, argintul fiind adjudecat de Claudiu Ciucă şi bronzul de Bogdan Rusea, ultimii doi pe Renault Megane.
La grupa H3 s-a impus Aurelian Andronache, pilotul Yacco Racing fiind urmat de Adrian Maduta şi Emil Ghinea.
La Clasa Istoricelor s-a impus Cătălin Cedric Ghigea, care a concurat de data aceasta pe un Fiat 124 CSA Abarth Rally. El a fost urmat în clasament de Dorin Alexandrescu şi Adrian Bortica, însă evoluţia maşinilor aflate la a doua tinereţe a fost umbrită de accidentul lui Camil Perian. Pilotul a ieşit violent în decor la postul 6 şi a fost transportat de urgenţa la spital, însă se află în afara oricărui pericol.
Rezultate Etapei a doua din Campionatul Naţional de Viteză în Coastă Trofeul Teliu Aimol
Pos/N | Driver | Car | Gr. / Cl. | Int1 | TimeR | D First |
---|---|---|---|---|---|---|
1 / 2 | ![]() | ![]() | D/E2-SS / 0 | 0:55,218 | 1:38,431 | 0:00,000 |
2 / 3 | ![]() | ![]() | H / 4 | 0:56,055 | 1:40,687 | 0:02,256 |
3 / 1 | ![]() | ![]() | H / 4 | 0:56,186 | 1:40,767 | 0:02,336 |
4 / 5 | ¨C9C Stratnic Costi | ¨C10C Dacia STCC¨C11C | H / 4 | 0:56,874 | 1:43,394 | 0:04,963 |
5 / 77 | ¨C12C Leu Mihai | ¨C13C Ferrari 458 Challenge¨C14C | H / 4 | 1:00,045 | 1:47,268 | 0:08,837 |
6 / 28 | ¨C15C Fagadar Calin | ¨C16C Mitsubishi Lancer Evo¨C17C | H / 4 | 1:01,146 | 1:49,985 | 0:11,554 |
7 / 12 | ¨C18C Serban Andrei | ¨C19C Skoda Fabia¨C20C | H / 2 | 1:01,673 | 1:50,202 | 0:11,771 |
8 / 71 | ¨C21C Marghitas Septimiu | ¨C22C Seat Leon¨C23C | A / 4 | 1:02,118 | 1:50,257 | 0:11,826 |
9 / 20 | ¨C24C Ciuca Claudiu | ¨C25C Renault Megane¨C26C | H / 2 | 1:02,457 | 1:51,358 | 0:12,927 |
10 / 17 | ¨C27C Cozma Eduard | ¨C28C Audi R8GT¨C29C | H / 4 | 1:02,432 | 1:51,736 | 0:13,305 |
11 / 40 | ¨C30C Ciovica Octavian | ¨C31C Mitsubishi Lancer Evo 9¨C32C | N / 4 | 1:02,843 | 1:52,152 | 0:13,721 |
12 / 21 | ¨C33C Andronache Aurelian | ¨C34C Renault Clio R3 Cup¨C35C | H / 3 | 1:02,849 | 1:52,335 | 0:13,904 |
13 / 13 | ¨C36C Prepelita Dan | ¨C37C Audi RS4¨C38C | H / 4 | 1:03,184 | 1:52,833 | 0:14,402 |
14 / 110 | ¨C39C Cismaru Catalin | ¨C40C BMW 135d¨C41C | H / 4 | 1:03,889 | 1:52,895 | 0:14,464 |
15 / 41 | ¨C42C Savloschi Dragos | ¨C43C BMW 330CD¨C44C | H / 4 | 1:03,952 | 1:53,032 | 0:14,601 |
16 / 88 | ¨C45C Ciobotaru Ciprian | ¨C46C Mitsubishi Lancer Evo 7¨C47C | A / 4 | 1:03,628 | 1:53,688 | 0:15,257 |
17 / 23 | ¨C48C Nicolae Ion | ¨C49C Mitsubishi Lancer Evo¨C50C | N / 4 | 1:04,184 | 1:54,549 | 0:16,118 |
18 / 73 | ¨C51C Rusea Bogdan | ¨C52C Renault Megane¨C53C | H / 2 | 1:05,547 | 1:55,416 | 0:16,985 |
19 / 90 | ¨C54C Andrei Marian | ¨C55C Speedcar GT1000¨C56C | CN/E2-SC / 0 | 1:04,970 | 1:55,681 | 0:17,250 |
20 / 22 | ¨C57C Voicu Florin | ¨C58C Ferrari 458 Challenge Evo¨C59C | H / 4 | 1:05,198 | 1:56,048 | 0:17,617 |
21 / 48 | ¨C60C Lupu Cristian | ¨C61C Porsche GT3¨C62C | H / 4 | 1:05,711 | 1:56,149 | 0:17,718 |
22 / 42 | ¨C63C Erhan Claudiu | ¨C64C Mitsubishi Lancer Evo 9¨C65C | N / 4 | 1:04,215 | 1:56,930 | 0:18,499 |
23 / 72 | ¨C66C Ungureanu Bogdan | ¨C67C Mitsubishi Lancer Evo 9¨C68C | N / 4 | 1:05,425 | 1:56,948 | 0:18,517 |
24 / 100 | ¨C69C Otil Dani | ¨C70C Radical SR4¨C71C | CN/E2-SC / 0 | 1:07,052 | 1:59,124 | 0:20,693 |
25 / 46 | ¨C72C Onofrei Gabriel | ¨C73C Nissan Silvia S15¨C74C | H / 4 | 1:07,306 | 1:59,165 | 0:20,734 |
26 / 70 | ¨C75C Maduta Adrian | ¨C76C Peugeot 306¨C77C | H / 3 | 1:07,464 | 2:00,078 | 0:21,647 |
27 / 29 | ¨C78C Ghinea Emil | ¨C79C Renault Clio V6 Trophy¨C80C | H / 3 | 1:07,360 | 2:00,581 | 0:22,150 |
28 / 43 | ¨C81C Stoian Gabriel | ¨C82C Honda Civic¨C83C | H / 1 | 1:07,760 | 2:00,959 | 0:22,528 |
29 / 101 | ¨C84C Gheorghe Horia | ¨C85C Honda Civic Type R¨C86C | A / 2 | 1:08,083 | 2:01,339 | 0:22,908 |
30 / 98 | ¨C87C Argesanu Dragos | ¨C88C Mitsubishi Lancer Evo 10¨C89C | H / 4 | 1:07,610 | 2:01,426 | 0:22,995 |
31 / 33 | ¨C90C Maghetiu Dan | ¨C91C Subaru Impreza WRX STI¨C92C | N / 4 | 1:07,418 | 2:01,481 | 0:23,050 |
32 / 26 | ¨C93C Patriche Victoras | ¨C94C Mitsubishi Lancer Evo 7¨C95C | A / 4 | 1:08,820 | 2:01,515 | 0:23,084 |
33 / 61 | ¨C96C Minea Bogdan | ¨C97C Honda Civic Type-R¨C98C | A / 2 | 1:09,723 | 2:02,417 | 0:23,986 |
34 / 89 | ¨C99C Protesaru Lucian | ¨C100C Fiat Brava¨C101C | H / 3 | 1:09,944 | 2:03,246 | 0:24,815 |
35 / 54 | ¨C102C Vidican Cosmin | ¨C103C Renault Clio¨C104C | H / 2 | 1:09,442 | 2:03,274 | 0:24,843 |
36 / 74 | ¨C105C Lazar Calin | ¨C106C Peugeot 206¨C107C | A / 2 | 1:10,133 | 2:03,569 | 0:25,138 |
37 / 479 | ¨C108C Ciopleias Ionut | ¨C109C Citroen C2 R2¨C110C | A / 1 | 1:09,734 | 2:03,987 | 0:25,556 |
38 / 86 | ¨C111C Sandu Daniel | ¨C112C Honda Civic¨C113C | H / 1 | 1:08,640 | 2:04,227 | 0:25,796 |
39 / 32 | ¨C114C Romas Octavian | ¨C115C Honda Civic EG¨C116C | H / 1 | 1:10,352 | 2:04,284 | 0:25,853 |
40 / 80 | ¨C117C Krepelka Alexandru | ¨C118C Honda Civic¨C119C | N / 1 | 1:10,933 | 2:05,815 | 0:27,384 |
41 / 50 | ¨C120C Soos Istvan | ¨C121C Subaru Impreza¨C122C | N / 4 | 1:15,671 | 2:06,087 | 0:27,656 |
42 / 462 | ¨C123C Moisii Ionut | ¨C124C Citroen Saxo¨C125C | N / 1 | 1:10,799 | 2:06,658 | 0:28,227 |
43 / 47 | ¨C126C Popescu Costin | ¨C127C Honda Civic¨C128C | N / 1 | 1:11,846 | 2:07,162 | 0:28,731 |
44 / 67 | ¨C129C Harnagea Lucian | ¨C130C Honda Civic EP3 Type-R¨C131C | A / 2 | 1:11,388 | 2:07,436 | 0:29,005 |
45 / 123 | ¨C132C Balan Cosmin | ¨C133C Renault Clio RS¨C134C | A / 2 | 1:12,213 | 2:08,033 | 0:29,602 |
46 / 166 | ¨C135C Ionescu Claudiu | ¨C136C VW Golf 2¨C137C | H / 1 | 1:13,032 | 2:08,386 | 0:29,955 |
47 / 102 | ¨C138C Vergitsis Dimitrios | ¨C139C Fiat Punto Kit Kar¨C140C | A / 1 | 1:12,412 | 2:08,487 | 0:30,056 |
48 / 227 | ¨C141C Ghigea Catalin Cedric | ¨C142C Fiat 124 CSA Abarth Rally¨C143C | I2 / B3 | 1:11,998 | 2:08,701 | 0:30,270 |
49 / 413 | ¨C144C Albu Aurelian | ¨C145C Peugeot 206¨C146C | A / 2 | 1:12,231 | 2:09,565 | 0:31,134 |
50 / 125 | ¨C147C Teodorescu Andrei | ¨C148C Renault Clio¨C149C | A / 2 | 1:13,559 | 2:09,594 | 0:31,163 |
51 / 68 | ¨C150C Crucitia Rares | ¨C151C Peugeot 106¨C152C | N / 1 | 1:14,192 | 2:11,607 | 0:33,176 |
52 / 418 | ¨C153C Costiug Mihai | ¨C154C Suzuki Swift Sport¨C155C | N / 1 | 1:14,260 | 2:11,742 | 0:33,311 |
53 / 264 | ¨C156C Alexandrescu Dorin | ¨C157C VW Golf GTI¨C158C | I2 / B2 | 1:14,736 | 2:12,126 | 0:33,695 |
54 / 35 | ¨C159C Alexandru Radu | ¨C160C Honda Civic¨C161C | H / 1 | 1:15,200 | 2:13,098 | 0:34,667 |
55 / 62 | ¨C162C Rusciuga Daniel | ¨C163C Dacia Sandero¨C164C | N / 1 | 1:15,200 | 2:13,641 | 0:35,210 |
56 / 124 | ¨C165C Petrescu Bogdan | ¨C166C VW Golf¨C167C | H / 3 | 1:14,381 | 2:14,517 | 0:36,086 |
57 / 30 | ¨C168C Barabas Istvan | ¨C169C Peugeot 306¨C170C | H / 2 | 1:16,339 | 2:14,726 | 0:36,295 |
58 / 210 | ¨C171C Bortica Adrian | ¨C172C BMW 1602¨C173C | I2 / B2 | 1:16,877 | 2:15,861 | 0:37,430 |
59 / 499 | ¨C174C Zamfir Mihail | ¨C175C Citroen C2 R2¨C176C | A / 1 | 1:16,807 | 2:16,051 | 0:37,620 |
60 / 36 | ¨C177C Tanasie Antonia Ioana | ¨C178C Renault Clio¨C179C | H / 2 | 1:15,832 | 2:16,397 | 0:37,966 |
61 / 117 | ¨C180C Nastasia Alexandru | ¨C181C BMW 330¨C182C | H / 4 | 1:17,395 | 2:16,593 | 0:38,162 |
62 / 104 | ¨C183C Ilie Vanessa | ¨C184C Suzuki Swift¨C185C | N / 1 | 1:17,619 | 2:16,858 | 0:38,427 |
63 / 415 | ¨C186C Craciun Alexandru | ¨C187C Peugeot 206¨C188C | A / 1 | 1:18,555 | 2:18,390 | 0:39,959 |
64 / 206 | ¨C189C Comsa Marian | ¨C190C Innocenti Mini Cooper¨C191C | I2 / B2 | 1:17,681 | 2:19,010 | 0:40,579 |
65 / 422 | ¨C192C Nagy Claudiu | ¨C193C VW Golf 3¨C194C | H / 2 | 1:19,806 | 2:21,813 | 0:43,382 |
66 / 114 | ¨C195C Lupu Ciprian | ¨C196C Citroen C2¨C197C | A / 1 | 1:20,279 | 2:24,319 | 0:45,888 |
67 / 477 | ¨C198C Dumitrescu Mihai | ¨C199C Dacia Sandero¨C200C | N / 1 | 1:21,542 | 2:24,331 | 0:45,900 |
68 / 416 | ¨C201C Neacsu Dumitru | ¨C202C Dacia Logan¨C203C | N / 1 | 1:21,593 | 2:25,338 | 0:46,907 |
69 / 423 | ¨C204C Voina Radu | ¨C205C Citroen Saxo VTS¨C206C | N / 1 | 1:22,476 | 2:25,541 | 0:47,110 |
70 / 471 | ¨C207C Dinulescu-Ioana Sergiu | ¨C208C Ford Fiesta¨C209C | N / 1 | 1:22,241 | 2:25,970 | 0:47,539 |
71 / 410 | ¨C210C Tudor Liviu | ¨C211C Dacia Logan¨C212C | N / 1 | 1:22,698 | 2:26,923 | 0:48,492 |
72 / 419 | ¨C213C Maresanu Constantin Iulian | ¨C214C Dacia Logan¨C215C | N / 1 | 1:24,853 | 2:30,647 | 0:52,216 |
0 / 115 | ¨C216C Plesa Mihai | ¨C217C Honda Civic Type-R¨C218C | H / 2 | – | – | 00:00 |