2021 – un an sărac în autostrăzi, dar bogat în șantiere

16 martie 2021, 17:49

Lucrările la lotul 2 al autostrăzii Sebeș-Turda ar fi trebuit să înceapă în 2014 și să fie încheiate în 2016. Constructorul dă acum asigurări: cei aproape 25 de kilometri, intre Sântimbru și Aiud, vor fi gata în vară. Asociațiile care militează pentru dezvoltarea infrastructurii sunt însă pesimiste și cred  că tronsonul  nu va fi gata anul acesta. E singurul tronson care lipsește că șoferii să poată circula doar pe autostrada de la Sibiu la Cluj-Napoca.

Tot traficul de pe cele patru benzi ale autostrăzii se adună pe cele două benzi ale DN 1, iar zilnic traficul între Alba Iulia și Teius se aglomerează.

Pe autostrada Transilvania sunt șanse mari să fie dați în trafic aproape 5 kilometri, între Târgu Mureș și Ungheni și drumul de legătură. Contractul pentru cei 16 kilometri intre Chețani și Câmpia Turzii a fost reziliat. În sud, continuă lucrările de reparații la Autostrada Soarelui.

Lucrările de reparații la tronsonul București-Fundulea vor fi gata la toamnă, spun reprezentații Companiei de Drumuri. Șantierul va fi închis pe durata sezonului estival, iar traficul se va desfășura pe ambele căi de rulare. Nu este însă exclus ca unele restricții de viteză să rămână până când va fi gata toată lucrarea.

Anul acesta ar mai putea fi dați în trafic 40 de kilometri ai drumului expres Craiova-Pitești și centura ocolitoare a municipiului Satu Mare.

Printre șantierele cu lucrări începute, care ar putea fi gata anul viitor, se numără pasajele de pe centura Capitalei, lotul 1 al autostrăzii Sibiu-Pitești, podul peste Dunăre de la Brăila și încă un tronson al drumului expres Craiova-Pitești.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă