TVR sesizează instituţiile abilitate pentru încălcarea drepturilor de autor. Antena 3 a difuzat, fără acordul STRv, imagini din emisiunea Dosar România

1 februarie 2022, 20:49

Aseară, postul de televiziune Antena 3 a difuzat la Sinteza zilei, fără acordul SRTV, două fragmente din două ediţii ale emisiunii Dosar România, produsă de TVR şi realizată de Răzvan Butaru.

Totodată, Antena 3 furnizează aceste fragmente publicului şi prin intermediul serviciilor media cu acces condiţionat de plata unui abonament lunar.

În plus, moderatorul emisiunii, dl. Mihai Gâdea, a afirmat că Răzvan Butaru a difuzat cu întârziere ancheta din cauza faptului că a fost cenzurat. Afirmaţia este falsă şi deosebit de gravă şi aduce prejudicii atât imaginii televiziunii publice, cât şi realizatorului.

Faţă de cele constatate, reprezentanţii SRTv au în vedere sesizarea Consiliului Naţional al Audiovizualului, precum şi demararea unei acţiuni civile în instanţă, fără a fi exclusă varianta formulării unei plângeri penale.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite