Timișoara, 40 de obiective instagramabile. Două tinere creatoare de conținut participă la promovarea online a orașului. Turiștilor li s-au pregătit trasee speciale pentru a face cele mai spectaculoase fotografii
Timișoara se promovează pe Instagram. Cel mai nou proiect al autorităților încearcă să atragă turiștii care preferă sursele noi de informare. O poză sau un clip video pot convinge în câteva minute că locul merită vizitat. Turiștilor li s-au pregătit trasee speciale pentru a face cele mai spectaculoase fotografii.
Un tur prin Timișoara instagramabilă, adică numai bună de fotografiat și postat pe rețele sociale, se desfășoară după un plan bine pus la punct. Cu lecții de arhitectură, de istorie, dar și de fotografie. Două tinere creatoare de conținut au fost convinse de proiect. Participă la promovarea Timișoarei online și îi învață și pe alții să o facă. Și turul continuă. La fel și fotografiile. 40 de locuri din orașul de pe Bega au fost alese pentru această campanie.
Proiectul aparține Organizației de Management al Destinației Timișoara. De când orașul a fost Capitală culturală europeană numărul turiștilor a crescut constant.
Cele 40 de obiective instagramabile se află în zona centrală, dar și în alte locuri din Timișoara, inclusiv de-a lungul canalului Bega. Durata unui traseu de vizitare este de aproximativ 3 ore.