Cine nu este în online nu există. Aplicațiile și canalele noi de comunicare câștigă teren în rândul tinerilor

27 februarie 2019, 20:46

Viitorul comunicării este în media socială, spun experții care au făcut o analiză a celor mai cunoscute platforme de comunicare online în 2019.

Emilia este unul dintre tinerii care profită din plin de notorietatea pe care ți-o oferă rețelele sociale.

Are 20 de ani și e pasionată de actorie. Își folosește talentul în filmulețele amuzante pe care le postează pe TikTok, una dintre cele mai noi rețele de socializare. Și în doar un an a strâns aproape 100 de mii de urmăritori.

Încă nu câștigă bani din asta, dar știe că în viitor lucruile s-ar putea schimba.

David Saranga ambasadorul Israleului în România știe cât de mare este impactul pe care comunicarea virtuală îl are, inclusiv în diplomație.

În 2008 a fost primul diplomat care a anunțat o conferință de presă pe platforma Twitter.

Tendințele acestui an în social media au fost dezbătute la unul dintre cele mai importante evenimente de profil, care a strîns în Capitală cei mai importanți actori din comunicarea online.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite

Cele mai citite pe aceeași temă

Piața de comerț online în România, un domeniu de miliarde de euro

Un adolescent american devine primul jucător care învinge jocul Tetris

Numărul cumpărătorilor care achiziționează mașini online a crescut