Cel mai mare comerciant online din România a raportat vânzări de Black Friday 2023 în valoare de 731 milioane de lei şi un număr de 600.000 de cumpărători

11 noiembrie 2023, 14:34

Numărul clienţilor care au cumpărat de ”Black Friday 2023”, pe 10 noiembrie, a fost de 600.000, cu aproape 50.000 mai mulţi decât anul trecut, iar valoarea produselor achiziţionate s-a ridicat la 731 milioane de lei, arată datele oferite de cel mai mare comerciant online din țara noastră.

Conform retailerului, cei 11.600 de comercianţi prezenţi în Marketplace au vândut 818.000 de produse.

La nivel general, la cea de-a 13-a ediţie a „Black Friday” au fost comandate 2,8 milioane de produse, în creştere cu 26% faţă de campania anterioară.

În total, clienţii au comandat produse cu o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 milioane de lei mai mult faţă de ediţia precedentă a evenimentului reducerilor, iar peste un milion de produse au fost din categoriile: băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice.

Pe lista produselor speciale comandate s-au aflat: 1.800 de nopţi de cazare, peste 5.600 de vouchere de bilete de avion, 22 de automobile, dar şi 35,5 tone de carne de porc şi 1.700 de servicii de sănătate şi frumuseţe.

În topul categoriilor de produse comandate regăsim: Băuturi, băcănie şi petshop (607.000 de comenzi), Parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice (501.000), Jucării şi articole pentru copii (360.000), Electrocasnice mici şi mari (204.000), Mobilă şi casă (193.000), Telefoane, tablete şi gadget-uri (162.000), Laptopuri, IT, birotică şi papetărie (124.000), TV, audio-video, gaming şi cărţi (115.000), Fashion şi sport (103.000), Bricolaj, grădină şi auto (109.000).

O premieră a fost faptul că, de „Black Friday”, Bucureşti a ieşit din top cinci judeţe, în funcţie de valoarea medie/client. Astfel, în clasamentul judeţelor s-a clasat pe primul loc Iaşi, urmat de Sălaj, Cluj, Bistriţa-Năsăud, Dolj.

Capitala a ocupat poziţia a şasea.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite