Călători în tren „orientați” cu ajutorul propriului telefon. În vagoane nu există nicio formă de anunț prin difuzoare și nici afișaj electronic funcțional

24 ianuarie 2020, 19:53

Cele mai noi trenuri ale CFR, „Săgețile albastre”, cumpărate din 2003, au afișaj electronic, dar panourile fie le reamintesc călătorilor în ce țară trăiesc, fie nu funcționează.

În trenurile mai vechi nu există nici măcar difuzoare, iar călătorii nefamiliarizați cu ruta sunt nevoiți să se descurce cum pot ca să afle când se apropie stația în care coboară.

Pe bilete sunt trecute doar destinația finală și durata călătoriei. Călătorii spun însă că nu se pot baza pe aceste informații din cauza întârzierilor.

Și internetul rămâne un vis frumos.

Marea problemă rămâne însă lipsa garniturilor. Multe vagoane și locomotive sunt indisponibile pentru că nu au fost reparate la timp.

Noul director al companiei spune că vrea să mărească parcul funcțional de vagoane la peste 1.000, față de 850, câte sunt în prezent. Susține că are soluții și pentru problema informării călătorilor.

Detalii, în materialul VIDEO

Oficialul nu a spus și când se vor rezolva aceste probleme.

Țările vestice au rezolvat de mulți ani problema informării cetățenilor.

De exemplu, în Belgia, călătorii sunt anunțați la difuzoare ce stații urmează și primesc sfaturi în timpul mersului. În plus, pe bilete sunt trecute opririle până la destinație.

Urmărește-ne pe Google News

Ultima Oră

Cele mai citite